Friday, November 23, 2007

HARI KEENAM










Hari ini 24 November 2007 (Sabtu) hari kedua terakhir. Perjalanan kem diteruskan seperti dijadualkan. Sesi pagi diadakan senaman pagi diikuti dengan sarapan pagi.

Kelas dimulakan pada jam 8.30 pagi dikendalikan oleh Cik Zana dengan dibantu oleh fasilitator. Tahniah kepada semuanya yang hingga ke saat akhirpun masih bertenaga mengandalikan kem yang diamanahkan. Cik Zana dapat mengawal keadaan kelas dengan bilangan murid-murid yang agak ramai. Syabas !

Pada jam 10.00 pagi sebagai tanda kenangan diadakan sesi bergambar antara guru-guru pengiring dan fasilitator-fasilitator dan jawatankuasa. Sesi kem diteruskan mulai jam 11.00 pagi dengan murid-murid dipimpin mengendalikan keusawanan dan guru-guru diteruskan dengan membuat blog. Guru-guru dilihat sangat berminat untuk menghasilkan blog yang terbaik.

Sesi petang dilanjutkan dengan riadah. Murid-murid kelihatan masih berminat melaksanakan aktiviti masing-masing walaupun mereka mengaku agak letih.

Pada malamnya jam 8.00 malam diadakan jamuan penutup bagi meraikan murid-murid, guru-guru pengiring serta fasilitator-fasilitator dan jawatankuasa yang telah bertungkus lumus mengandalikan dan memastikan kem k-perak kidz ini berjaya sepenuhnya dijalankan demi faedah anak-anak Perak khasnya yang bakal menjadi pemimpin di masa hadapan. Kepada semua pihak yang telah menjayakan kem k-perak kidz ini, saya dan guru-guru mengucapkan jutaan terima kasih dan mendoakan kesejahteraan anda dan keluarga sentiasa dirahmati Allah swt hendaknya. Insya Allah.

No comments: